lørdag den 23. januar 2010

Blogcandy...

Okay long time ago I promised a blogcandy but life in general got in the way.
But now my Birthday is coming up friday and I have a Swedish Version of the Brand New Magnolia INK 2 I would like to offer as a blogcandy + some other goodies.

Is there anybody who would like to win a copy of the Magazine?
The rule are simple:
1. Leave a comment under this post.
2. It is absolutely prohibited to make a blogpost only saying " Sarah has a blogcandy", (I really really hate those posts), but you will get an extra chance for winning if you "promote" my blog in another way.

Everybody is welcome to enter.

Deadline is Friday 29. january at 8 pm (my time)

21 kommentarer:

Leonie sagde ...

OMG..what awesome candy! i would SOOOOOOO love to win a copy!! O and I love your blog Sarah...such inspiration!
Hugs
Leonie :)

madamtridse sagde ...

Det Magnolia Ink er bare kanon godt blad. Mange sider skøn inspiration..:) Så jeg ville blive lykkelig hvis jeg vandt det nye nr.:)
Du må forsat ha' en dejlig weekend.

Dot Scrap sagde ...

Som jeg også har skrevet på din blog, så synes jeg det er fantastik at det er fødselsdagsbarnet, der giver gaver på sin fødselsdag.
Jeg har lavet et lidt anderledes "opråb" om din fede gave.
Kig forbi min blog:
www.dot-scrap.blogspot.com

Debbie sagde ...

Hello Sarah--
I loooove Magnolia stamps! I discovered them last summer and I have been obsessed with them since. I use my copics to color them, but I am anxious to try the distress inks. I am a subscriber to all the Magnolia blogs listed in the first magazine.
Thanks and take care!
Debbie Perry

Martinas Welt sagde ...

I already have the first magazine and love it! I am already a follower on you Magnolia site...love your cards!!! So I try my lukc here...by the way....I have a Blog Candy running at the moment as well :)
Martina

dot sagde ...

Hej!

Flot blog du har. Er inden om med ujævne mellemrum og kigger.
Spænende med blogcandy. Det havde været sjovt at få et kig på Magnolias magazin.

Mandy sagde ...

Hi Sarah, I'd love to enter your candy please, I've only just discovered your blog while visiting Kim's.
Your creations are beautiful
hugs Mandy xx

Lori sagde ...

Hello Sarah! I just discovered your blog from Mandy's!!! I adore Magnolias and am just beginning to use them. I would also like to enter your blog candy. I am posting your candy and link Here
Love and hugs ~ Lori

Maryann sagde ...

Hej Sarah,
Jeg er helt ny i Stempelverdenen, og har først lige opdaget Tilda stemplerne her fornylig, og lige fundet deres webside og dermed din i dag. Jeg var faktisk ved at undersøge, hvor man her i Danmark ovrhovedet kan købe Tilda stempler, hvis man overhovedet kan? Så måske er det netop dig jeg skulle finde, da jeg kan se, at du er den eneste dansker i deres system, så jeg ville blive virkelig lykkelig, hvis jeg kunne finde nogle flere informationer on Tilda i Danmark, og endda endnu bedre, hvis jeg kunne være så heldig at vinde noget, men det forventer jeg nu ikke, da held aldrig har forfulgt mig i så henseende LOL.
Så nu vil jeg bare pløje mig igennem din vidunderlige blog her og se, hvad jeg kan finde ud af.
Hilsen Maryann

Anary sagde ...

Hello!
What a lovely and magical palce you have here!
I will be back! Thanks for a chance to meet you!

becky sagde ...

Oh how lovely this is sooo nice.I would love to win!Count me in please!~~Becky

Heike sagde ...

oh, what a wonderful Candy. Thanks for the chance to win. I have linked it on my blog.

Hugs Heike

Mad Moose sagde ...

oooh what a wonderful candy - thanks for the chance to win. I found your blog whilst randomly searching through blogspots. Your cards are beautiful.

I've added you to a new post of blogs people really need to check out - you can find me and the post here

I look forward to seeing more of your creations x

schnuti sagde ...

Hello Sarah,

what a beautiful candy...thanks for the chance to win...I linked your blog candy on my sidebar:

http://schnutiskreativeseite.blogspot.com/

ILONA

Charlie sagde ...

Ja den slags blogindlæg er bare GAAB - så tak for udfordringen til at finde en anden måde at skrive om det på. HÆ HÆ....

OG til lykke med i morgen - hvis nu jobbet kommer i vejen og jeg ikke når at skrive det.

Astrids Atelier sagde ...

Since a few weeks I am "addicted" to colloring Tilda Stamps.... I like it so much that a visit every Magnolia/Tilda blog I can find to search for ideas and tips. The magazine would be very very very helpfull!

Thanks, Astrid

Carolina sagde ...

Hej Sarah
Et stort tillykke med din fødselsdag.
Jeg håber det bliver en rigtig god dag for dig. Tak for muligheden for at vinde det nye blad.
Jeg skal nok få lavet et indlæg på min blog inden i aften.
Hilsen Carolina

carolinas-kort.blogspot.com

Heike sagde ...

Wow, what a great Blogcandy, thanks for the chance to win. I've linked you on my sidebar...

Hugs
Heike

Darcie sagde ...

Wow Sarah! Your cards are always stunningly beautiful :) You are an inspiration!! Please keep up the beautiful work!

Christin sagde ...

Very nice Candy!!!
I am a follower and I put your candy on my sidebar.
Thanks for the chance!
hugs
Christin

Trine sagde ...

Hej Sarah

Sikke et dejligt motiv. Det er rigtigt pænt af dig sådan at dele gaver ud på din fødselsdag. Det kan man da kun blive helt varm om hjertet af.

Hjertelig tillykke - og godt nytår.

Trine