onsdag den 14. oktober 2009

Kortmester.

Jeg deltager i kortmester udfordringerne på Scrapsisters. Det er nogle super udfordringer for jeg bliver virkelig udfordret. Her skulle man lave sine eget papir, det gør jeg aldrig da jeg elske alt det papir man kan købe.
Jeg har embosset, distresset, stemplet og brugt glimmermist.
Stemplet er fra Magnolias Lazy Summer Days -collection. Blomster fra Prima og Wild Orchid. Rub-on fra Melissa Frances.

I parcitipate in a challange on Scrapsisters. And it is challenges because last week we had to make our own paper. And I never does that as I love all the beautiful papers there's for sale....
Stamp is from the Magnolia Lazy Summer Days - Collection.

-----------------------------------------------------
Jeg ved godt at jeg er modstander af Blogcandy indlæg. Men nu kommer der et fra min hånd.
Hop over hos Inge hun har sat en skøn blogcandy på højkant.

Ok I know I hate those Blogalerts - but anyway here's one from me...
Hop over at Inge, she has a great candy...

2 kommentarer:

Kim Piggott sagde ...

Oh wow this is stunningly beautiful!
Your colouring is superb and I love your background paper amazing!
hugs
kim x

CraftyC sagde ...

Your card is beautiful Sarah, beautifully embellished!
Clairex