søndag den 9. august 2009

Så er jeg tilbage - I'm back...

Ja så er jeg tilbage igen. Jeg har været på Lejr med FDF'erne hele sidste uge, så jeg kom hjem i går træt og meget beskidt:O)
I'm back. Last week I have been on camp with my scouts. Yesterday I came home very tired and dirty:O)

Som lovet et kort. Jeg har lavet dette til en udfordring hos Scrapsisters, hvor man skulle bruge stof, bånd og knapper. synes det er blevet rigtig fint med stoffet...
Tilda er fra Magnolias Lazy summer days collection, som nu er kommet til salg. Der er godt nok mange søde stempler.
As promised a card. I made this for a challenge at scrapsisters, where you should use fabric, ribbon and buttons.
Tilda is from Magnolias Lazy Summer Days collection, it is in the Magnolia store now. There is so many pretty stamps in this collection.
Hav en god søndag.
Have a nice sunday

6 kommentarer:

Sandie sagde ...

oh wow, that is wonderful. Love how you used the fabric! That Tilda is gorgeous, as are your flowers :)

Lillemor sagde ...

Such a beatiful card! I love the fabric you have used, what a splendid idea! And the flowers are so pretty, a true summercard indeed!
Hugs Lillemor

Kim Piggott sagde ...

Wow Sarah this is stunning!
Your colouring is perfection and that detail so gorgeous!
What a great idea using fabric (might have to borrow that one)
hugs
kim x

Helle Sahl sagde ...

Smukt. Super flotte detaljer med syningerne på stoffet og knapperne "syet på".

Carolyn sagde ...

What a gorgeous card. I love your coloring.
Hugs xx
Carolyn

Liza sagde ...

I hope you had a fantastic time away Sarah. Your card is stunning, so beautifully coloured.

Liza x