lørdag den 18. juli 2009

Mit allerførste DT-kort - My very first DT-card...

I går modtog jeg mit allerførste DT-pakke fra Magnolia. Tror du lige jeg var glad og spændt. Der er så mange lækre ting at lege med og stemplerne er vidunderlige som altid.

Yesterday I received my very first DT-kit from Magnolia. Do you think I was exited? There is so many wonderful thing to play with and the stamps are so beautiful.


Så her er det så. Mit allerførste DT-kort for Magnolia. Alle stempler er fra Magnolia: Lazy summer days collection. Bånd, blomster og karton er også fra Magnolia. Papir er fra MME.

So here is my very first DT-card for Magnolia. All the stamps are from Magnolia: Lazy summer days collection. Ribbon, flowers and cardstock are also from Magnolia. Paper is from MME.

Have a great day.

11 kommentarer:

Lillemor sagde ...

Such a lovely summercard you have made Sarah! I love the colours you have used composing this card, turquois is my favourite!
Have a nice day! Lillemor

Heidi sagde ...

hvor er det et skøntttttt sommer kort - stempel er da for sødt, som hun sidder der i badedragten ;o) Elskerrrrrr MME papiret, flot start, men det viste jeg da godt ;o)

Connie sagde ...

skønt kort du har fået ud af pakken. glæder mig til mere inspiration fra din side.
Og stort tillykke med dit designjob.

Annacarin sagde ...

Hej Sarah! Jätte kul att se ett nytt ansikte hos Magnolia! Vad mycket fint du gjort på din blog..Ska bli roligt att bli en follower till dig.
Ha det så bra, Annacarin

Camilla sagde ...

Så nydelig kort!! Stilig stempel, og så flotte farger du har brukt!!:) Nå er du i gang!:)) Og for en flott start!
Klemmer fra Camilla.

Kim Piggott sagde ...

Oh my Sarah your card is just stunning!
Love your sweet image she is just great and your colouring superb!
Gorgeous design and love your pretty detail!
hugs
kim x

Michelle sagde ...

So very cute!

Liza sagde ...

This is a stuning card Sarah, I just love it. I can imagine how excited you were to receive your first kit, mine should be here next week and I can't wait!

Liza x

madamtridse sagde ...

Åh sikke et skønt kort du fik lavet af de ting du har modtaget. :) Hvor er det stempel bare cute. :)

Ila sagde ...

Your card is So Gorgeous Sarah!!...Beautiful coloring, papers and lovely details!!...Hugs, Ila

Tab sagde ...

Ooooh these one is awesome, love the colours you have used!
Hugs Tab xxx