søndag den 12. juli 2009

Camillas sommer candy...

Camilla fra Sverige har lige nu en Sommer candy på sin blog. Hun har lavet en rigtig lækker skitse man skal lave et kort udfra. Det måtte jeg lige prøve.
Camilla has a summer candy on her blog. I made a card using Camillas fab sketch.
Og sådan her blev resultatet. Det er nok et af mine yndlings Magnolia stempler. Synes det er sååå sødt! Jeg har kastet mig ud i at lave en blomst efter en how to på stampArtic og så har jeg brugt glimmermist for allerførste gang (på blomsten)
Here's the result. I've used one of my all time favorite Magnolia stamps.

Der kommer lige et kort til. Sidste lørdag til scrap'n'dream købte jeg dette papir fra Basic Grays nye serie June Bug. Synes rigtig godt om farverne.
And another card. Paper is from the new BG June Bug, I love the colours.


Hav en god søndag...
Have a wonderful sunday...

8 kommentarer:

Hanna sagde ...

WOW, vilka kort!
Du är verkligen superduktig.
Så mycket fina detaljer och härliga färger.
Ha det bra!
Kramar från Hanna

Kim Piggott sagde ...

Wow!
Your cards are so very beautiful!
Superb colouring and your paper and detail are just wonderful!
hugs
kim x

madamtridse sagde ...

Skønne skønne kort du har lavet.Super lækre detaljer.:) Mums det June Bug papir er jeg helt vild med.:)

Helle Sahl sagde ...

Så fine kort begge to. Elsker måden du bruger blomsterne på og stemplerne er super flot farvelagt.

Tab sagde ...

Fabulous cards, just love these sweet images! The colours you have used are divine too and the embellishments are goregous!
Hugs Tab xxx

Sandie sagde ...

Both stunning cards!! I particularly love the first one, it's just wonderful. Love the colours on the 2nd one. I KNEW I should have gotten June Bug!!! Fantastic attention to detail on both and your colouring is brilliant.

Ila sagde ...

Your cards are Gorgeous!!...I love your coloring,papers and Beautiful accents!!....Hugs, Ila

Liza sagde ...

Hi Sarah

Your cards are gorgeous and I'm so looking forward to being part of the Magnolia DT.

Liza x