torsdag den 9. juli 2009

Happy happy happy me...

Må ærligt indrømme at jeg ikke rigtig troede på det først, men den er god nok!

Magnolia har tilbudt mig en plads på deres Design Team... Og selvfølgelig sagde jeg ja tak!

Det kan godt være der var en der fik et ordenligt smil på læben. Jeg blev super super glad og beæret over at kunne slutte mig til de fantastisk dygtige damer på Magnolias Design team.

Magnolia og deres stempler er faktisk årsagen til at jeg overhovedet begyndte at lave kort for ca 1½ år siden. Jeg faldt tilfældigt over deres stempler på nettet og forelskede mig hovedkulds:O)Efter jeg havde regnet ud hvad søren EZ-mount var for noget bestilte jeg min første klubpakke og siden har jeg været aldeles hooked på hele denne stempel -verden.
Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med arbejdet på Magnolias Design Team og dele min kærlighed for Magnolia stempler med jer allesammen.

Tak fordi du kiggede med.

Hav en god weekend
---------------
Hello and welcome to my Magnolia blog. I'm so exited to join those talented ladies at the Magnolia DT.
Magnolia stamps are the reason why I started stamping and making cards 1½ year ago. I just fell in love with the stamps the first time I saw them, and I love them still.
I'm so much looking forward to my work on the DT and hope you will stop by to see how I am doing.
Thanks for looking and have a wonderful weekend.
p.s I'll try to write in english - a least a little bit - but my english writing is a little rusty so please be understanding if there is any misspelling. (and there is and will be:O))

4 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hejsan!
Önskar dig Välkommen till oss.
Hoppas att du ska trivas.
Åh, vad fint kortet är.
Gillar dina färger och pappret är underbart.
Och blommorna likaså.
Ska bli spännande att få se vad du gör.
Kram Camilla

Lillemor sagde ...

Vill också passa på att säga Välkommen till oss! Är själv ny i designteamet. Vilket vackert kort du har gjort! Tack för titten!
Lillemor

Helle sagde ...

Tillykke Sarah. Du laver nogle lækre kort. glæder mig til at se en masse fra dig her.

Knus Helle
(tobiaskristian)

Majer sagde ...

Mange gange tillykke :-) Du laver også nogle skønne kort, så selvfølgelig har de spurgt dig :-)